Nyttårsforesetter del 2

Thursday, January 5, 2012

Flere nyttårsforesetter, denne gang fra dere lesere 

Lære meg å spille gitar.
Lære å lage mer mat.
Komme inn på ishockeylaget.
Fullføre utdannelsen min.
Studere mer effektivt.
Blogge mer om reisene og opplevelsene mine.
Bli bedre i geografi.

Begynne å trene.
Komme i bedre form.
Spise og leve sunnere.
Få orden på økonomien.
Bekjempe en negativ side ved meg selv.
Bli et bedre menneske.
 Stå opp tidligere og legge meg tidligere.


Kjøpe meg en ny og bedre pc
 Nerde enda mer.
Spille flere og mer spill.
Finne meg en jobb.
Fortsette med jobben jeg har.
Gjøre noe for Norges og verdens dyr

 Være mer sosial.
 Stille opp for vennene mine.
Gjøre noe koselig for mine nærmeste.
Være en god venn.
Finne kjærligheten.

 
 Gjøre det bedre på conventions.
Cosplaye noe nytt.
 Forberede kostymene mine bedre.
Gjøre mer ut av kostymene mine.
Lage et bra kostyme til neste arrangement.


 

No comments:

Post a Comment

Legg igjen dine tanker her // leave your thoughts here ◕ ◡ ◕ Det kan ta litt tid før kommentaren vises.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...